۱۲/۰۷/۱۳۸۶

معرفی وب سایت Spaceflight Now | مرجع پروازهاي فضايي‌


انديشه سفر به فضا و اكتشافات نجوم و فضانوردي هميشه براي انسان جذاب بوده است.

در اين رابطه نيز در جهان شبكه‌هاي ‌اطلاع‌رساني تعداد بسيار زيادي وب سايت علمي معتبر وجود دارد.

از صفحاتي كه توسط آژانس‌هاي فضايي براي هر ماموريت ‌طراحي مي‌شود تا مجموعه‌اي از پايگاه‌هاي خبري، اما اگر مي‌خواهيد از آخرين رويدادهاي فضايي و همچنين آخرين اكتشافات ‌نجومي اطلاعات به روز و معتبري در اختيار داشته باشيد توصيه مي‌كنيم اين سايت را از دست ندهيد. ‌

‌www.spaceflightnow.com يكي از اصلي‌ترين مراجع براي كسب خبر از دنياي نجوم و فضا است. در اين ‌وبگاه، شما مي‌توانيد آخرين رويدادها و اخبار را از ماموريت‌هاي فضايي، پرتاب‌ها، كشفيات جديد و مواردي مانند آن بپاييد.

طراحي ساده وبگاه باعث امكان استفاده راحت از داده‌هاي معتبر و اصلي اين پايگاه مي‌شود.

‌اطلاعات منتشر شده در اين پايگاه از سوي منابع رسمي و دانشمندان برجسته تامين مي‌شود و سپس توسط گروهي از ‌روزنامه‌نگاران علمي بازنويسي و منتشر مي‌شود.

گزارش‌هاي لحظه به لحظه از پرواز شاتل‌ها و راهپيمايي‌هاي فضايي ‌همراه با انتشار تصاوير و فيلم‌هاي مرتبط از ديگر خدمات اين‌ وب سايت است.

‌اگر علاقمند به عضويت در اين وبگاه باشيد مي‌توانيد با پرداخت مبلغ اندكي از خدمات آن كه شامل تماشاي ويدئو‌هاي به ‌روز و مرتبطي از رويدادهاي فضايي است بهره‌مند شويد.

‌اين وبگاه نسخه نجومي به نام‌ ‌Astronomynow.com هم دارد كه صرفا به پوشش رويدادهاي اخترشناسي مي‌‌پردازد اما در نسخه اصلي مي‌توانيد به هردو گروه اخبار و رويدادهاي دسترسي پيدا كنيد.

اين وبگاه با توجه به گروه حرفه‌اي ‌توليد آن و از سوي ديگر ارتباط با اصلي‌ترين مراكز علمي و پژوهشي توانسته است جايگاه بسيار با ارزشي در جهان خبرهاي ‌فضايي به خود اختصاص دهد و بتواند به سوالات بسياري از مردم در اين زمينه پاسخ دهد.‌در بخش ديگري از اين وبگاه مي‌توانيد برنامه پرواز‌هاي پيش رو و پرتاب ماهواره‌ها يا سفاين فضايي را ببينيد و از ‌ماموريت‌هايي كه هم اكنون در مدار زمين در حال انجام است اطلاعات كسب كنيد.

اگر علاقه‌مند به دنياي جذاب فیزیک (شاخه نجوم) هستيد حتما سري به اين وبگاه بزنيد.

هیچ نظری موجود نیست: